[linux] Zelezo alias Hardware

macko macko na gssr.sk
Pátek Květen 28 15:58:26 CEST 1999

Pali,

0. nerozumiem ako moze idckovi soft,  pisat priamo do karty, vsak
zistuje co je v crevach... ak sa mylim, poucte ma prosim

1. instalak na kartu mas? ja mam s3virgedx/gx pci a instalak priamo mi
ukaze aku mas kartu. !!!ale pod mikrosrot95!!!ktory pravidelne
preinstalovavam, preco?? lebo medved....

2. ak nie tak chod na www.s3.com alebo windrivers.som alias
windriver.com uz si nepamatam ako presne skus si to, a tam sa odpichni
cez hardware  priamo na fabricke weby alebo ftpcka, vacsinou najdes
drivery a detectory na weboch inych ako u.s., vacsinou su na tw a etc.

ci Tm najdes aj idckovy soft pre linux, neviem lebo to som este
neskusal, ale pre mikrosrot 95,98 a nt tam urcite cosi najdes, len si
trocha zabrowsuj.

zdravim

Andrej