[linux] wget

Ičo ico na podvodnik.cz
Pátek Květen 28 21:57:51 CEST 1999

> co
> mirror.
> statnice
>
> asi bude problem v tom ;))
> ak nechces aby ti wget nestahoval stranky na nizsej adresarovej
> urovni,.
> tak pouzi --no-parent, alebo -np switch.
> snad som sa trafil ;)

Ja osobne to robim takto:
nohup wget -q -i vstupny_subor -r -l 1 &

nohup - ...
wget - ...
-q - nevypisuje hlasky na tty
-i vstupny_subor - vo vstupnom subore su zadane adresy, ktore ma
stiahnut. Napr:
http://www.freshmeat.net
http://hysteria.sk/brutalware
-r - stahovanie rekurzivne
-l 1 - rekurzivne stahovanie len do hlbky 1 - ak to tam nebude (a bude
tam "-r"), tak stiahne cely server.
& - ...

Moze byt toto?

--
Ico <ico na podvodnik.cz>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.