[linux] Amater Radio

root zimen na za.psg.sk
Pátek Květen 28 21:40:52 CEST 1999

Zdravim

Vopred sa ospravedlnujem ak tato tema nesuvisy priamo s Linuxom. :(

Napadla ma taka vec ze by som chcel spojit iste dva pocitace. kedze na kabel to
je daleko a telekominakciam sa mi platit nechce, myslel som ze by bolo dobre
skusut  POCKET RADIO.
Tu je vsak dalsi problem modem pre taketo radio stoji okolo 20000 (dosah 3Km)
ale mne by stacil uecite nejaky jednoduchy tak na 300m. Kedze som daky ten
elektrotechnik ak by bolo mozne tak by som to dokazal aj spravit - ak existuju
rozumne elektrotechnicke schemy na modem. Alebo ak viete nejaky rozumny kontakt
ci WWW info prosim mailnite!!!

V jadre som si vsimol ze podporuje taketo siete. Bolo by dobre to asi vyuzit.
:)).

Ak mate niekto skusenosti alebo informacie s vyrobou alebo montazopu prosim
ozvyte sa mi !!!

Do zLinuxovania
		Mizu

 --