[linux] blbe otazky o Linuxe.

Rado grznarik na mail.pvt.sk
Sobota Květen 29 07:23:03 CEST 1999

>Nazdar,prepacte prosim blbe otazky ale som v tom novy.
>Taaak.: Mam len 486/100   12Mb Ram,270 Mb HDD.Kolko zabera nejaka mensia
>instalacia?Pojde mi to dost rychlo?

Takto, principialne by ti to stacilo, ale kedze prechadzas z win,
urcite budes chciet graficke prostredie a nejake tie aplikacie.
V tomto pripade je to miesto len tak-tak postacujuce.
Navyse s malom pamate a pomalym diskom to nebude sranda
(ale to by nebola  ani s win:)

>A oneeee,
>Preco by som mal prejst na Linux?Na konferencii vidim ze tam maju stale len
>nejake problemy.Oplati sa vobec prejst z Win95 na Linux?

Co mnoho dnesnych ludi nechape ako vyhodu, je to , ze Linux
je zadarmo (tak ako aj vacsina programov pod nim).
Na druhej strane hlavnou prekazkou rozsirenia Linuxu pred win
v domacnostiach je stale ovela ovela mensie mnozstvo hier
pod linuxom (nie ze by neboli, ale to sa neda porovnavat)
Takze ak sa nechces hrat 24hodin denne a chces si seriozne
popracovat napr. aj v sieti na celkom stabilnom systeme,
skus si ho

>Tak dik za pripadnu odpoved.Ciao.

Ciao??? To je po taliansky dovidenia?:)))