[linux] Amater Radio

skulc topi na kamarad.cz
Sobota Květen 29 18:05:53 CEST 1999

Peter Střelec wrote:

> [...]

napada to nie je zly ...

> tu su schemy zo slovinska oni to tam  maju rozbehane pocelej republike
> http://www.hamradio.si/hid.html

problemy nie su ani tak vyrobit paket modem ale na aku FRQ..a aky vykon..sirka pasma
a modulacia
totiz na Slovensku je vysielac do 10mW nepodlieha prihlaseniu
na CB pasme paket pokial viem podla poslednych vyjadreni ludi z Jarosovej(ST)
nepovolene...

inac Diamond vyrobil este tusim minulom roku vyrobok FreeNet
a cele to stalo v prepocte 2xISA karta ..cca do 10tisic
a islo to na 2,4GHz ze vraj do 2Mbit point-to-point
v tej dobe dnes uz je to urcite inak bolo len interne vyhotovenie s internou antenou

inac ked to dobre dopadne poslem nejaky prispevok k tejto teme neskor
kamarat sa pokusat vyrobit AM RX/TX s QUAM modulaciou 25Khz 56Kbit simplex
presne na tento ucel stavane zariadenie +Linux drivers
drzte mu palce vysielac uz je hotovy
bye all