[linux] Hardware

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Sobota Květen 29 23:23:17 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Matus Horvath wrote:

Oneeee,

vola sa to fsdext2. Este doplnim dalsie moznosti (tento tyzden som uz o tom
2x pisal do cz.comp.linux ;)

*) ext2tool, netransparentny pristup na ext2 aj z DOSu;
   niekde na sunsite../pub/linux/system/filesystems/ext2

*) explore2fs, windows explorer like program na citanie a zapisovanie ext2,
   vcelku pekne... http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm

> Matus

BTW, mohol by si si vypnut pridavanie toho ms-tnef privesku???? Mne to ani
tak nevadi, ale co taki dialupisti?

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /