[linux] blbe otazky o Linuxe.

Ičo ico na podvodnik.cz
Neděle Květen 30 00:03:31 CEST 1999

> Nazdar,prepacte prosim blbe otazky ale som v tom novy.

Nazdar!

> Taaak.: Mam len 486/100   12Mb Ram,270 Mb HDD.

Ja mam 486/66, 12 MB RAM, 3.2 GB HDD, myslim, ze je to porovnatelne...

> Kolko zabera nejaka
> mensia
> instalacia?

Podla toho, co chces ;-)

> Pojde mi to dost rychlo?

O5, podla toho, co chces ;-)

> A oneeee,
> Preco by som mal prejst na Linux?Na konferencii vidim ze tam maju
> stale len
> nejake problemy.Oplati sa vobec prejst z Win95 na Linux?

To je presne to. Ja mam aj w95 aj linux. Zo zaciatku som absolutne
netusil, o co ide. Dal som si linux len preto, lebo som si o sebe
myslel, ze som dobry v pocitacoch. To si myslim stale, ale uz to hovorim
len tym, co o pocitacoch nevedia nic (su aj taki...:)

Ked mas w95, tak mas 2 moznosti - nikdy na problem nenarazis (neviem
preco, ale je to moj pripad - vsetko slape ako hodinky, ziadne
zamrzania...). Druha moznost - na problem narazis, ale nemas sancu ho
vyriesit vlastnymi silami. Ked mas linux, tak je to lahsie.
Napr. chces nejaky presne specificky program, co fici cez siet a pouziva
viac procesov. Nic take samozrejme neexistuje. Ty si sadnes, nakopnes
linux, precitas si par manualov a  o 2 tyzdne je chodiva verzia na
svete. Vo windozoch sa mi to este nestalo.

> Tak dik za pripadnu odpoved.Ciao.

Zamalo, slohove prace som uz robil aj z horsich pricin.

> "FBI NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi
> Echelon!"

Ico <ico na podvodnik.cz>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.
Why use Windows, since there's a door???