[linux] RAM for KDE

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Pondělí Květen 31 09:32:26 CEST 1999

> hardwarove naroky ma KDE a XWINDOWS. xcel by som len dokupit nejaky
> biggest hdd 5 Gb a 16Mb RAM(spolu 32), bude stacit ta pamat. a co na
> tuto configuraciu bude vravet StartOffice alebo WordPerfect.

na tvojom mieste by som si to s KDE rozmyslel
existuju aj ine riesenia urcene pre slabsi hardver a tiez velmi pekne pre
oci
skus enlightenment s gnome pripadne cosi este mensie s gnome
co sa tyka starrofficu da zabrat aj PII 350 ktoru pouzivam a to jak
procesoru tak pamati

zo 128 MB RAM mi zaberie KDE okolo 32 MB a starroffice 24 MB

naproti tomu wordperfect zaberie iba 5.4 MB a funguje bez dalsich prietahov
aj pre slovencinu (staci mat lokalizovane Xy)

enlightenment s gnome zaberu o 10 MB pamate menej a tak budes mat este
relativne dost pamate na to aby si spustil netscape ALEBO wordperfect alebo
swapoval do nemoty

> 3.  aky je najlepsi mail klient.
>                         vopred dakujem.

kazdy ma svojho klienta ale ja pouzivam netscape messenger

dz

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |