[linux] Amater Radio

Peter Psota om3wuc na isternet.sk
Pondělí Květen 31 07:02:46 CEST 1999

-----Původní zpráva-----
Od:	root [SMTP:zimen na za.psg.sk]
Odesláno:	28. máj 1999 21:41 Peter
Komu:	linuxova konfera
Předmět:	[linux] Amater Radio

Zdravim

Vopred sa ospravedlnujem ak tato tema nesuvisy priamo s Linuxom. :(

Napadla ma taka vec ze by som chcel spojit iste dva pocitace. kedze na kabel to
je daleko a telekominakciam sa mi platit nechce, myslel som ze by bolo dobre
skusut  POCKET RADIO.
Tu je vsak dalsi problem modem pre taketo radio stoji okolo 20000 (dosah 3Km)
ale mne by stacil uecite nejaky jednoduchy tak na 300m. Kedze som daky ten
elektrotechnik ak by bolo mozne tak by som to dokazal aj spravit - ak existuju
rozumne elektrotechnicke schemy na modem. Alebo ak viete nejaky rozumny kontakt
ci WWW info prosim mailnite!!!

Ak mas na mysli PACKET radio, tak na to zabudni ak nemas koncesiu na AMA pasma.
S tym dosahom to je nezmysel, ten zalezi len od radiostanice.
A uvedom si, ze sa bezne pouziva max 9600 baudov, v skutocnosti na Slovensku 2400 baudov(modem vyjde asi na 500.-Sk) lebo 9k6 vyzaduje specialne rozhranie na strane transceivera.

Peter Psota

Informacna technika spol. s r.o., Trnava, Slovakia, Europe
IT homepage: http://www.bts.sk/inte/

tel.	+421 805 5512560
mobil	+421 905 538508

personal homepage: http://members.xoom.com/om3wuc/