[linux] enscript

Ivan Suchy linux na pobox.sk
Pondělí Květen 31 18:03:46 CEST 1999

Dobry den,

nainstaloval som si kvoli spravnemu vytlaceniu ISO8859-2 znakov na tlaciaren
utilitu enscript-1.6.1. Nakonfiguroval som vsetko presne podla suboru README,
ktory je sucastou tohto balika, t. zn. ze som vytvoril zvlast adresar s
fontami, spustil mkafmmap *.afm, a zeditoval som aj ~/.enscriptrc. Napriek tomu
tlac slov. znakov funguje iba u niektorych. Pouzil som ISO 8859-2 Type1
(afm a pfb) fonty. Vie mi niekto poradit ako na to? Alebo mam pouzit nejaku inu
utilitku?

S tlaciarnou nie je ziadny problem. GS aj Lyx na nej tlacia diakritiku bez
problemov.

Dakujem za odpoved.

Ivan Suchy
mailto:linux na pobox.sk	tel:00421/7/58238240	RH 6.0