[linux] Stahovanie mailov.

Fuzzy kudrik na spnv.ke.sanet.sk
Pondělí Květen 31 13:13:28 CEST 1999

Caute,
 chcel by som poradit so stahovanim mailov na iny PC nez su urcene.
Proste moj problem je v tom, ze zachvilu su tu prazdniny a s mailom robim
vacsinou v skole (ako naprriklad i teraz). Nuz a ja by rad aby posta,
napriklad i z tejto diskusnej skupiny, na isty cas (prazdniovy) chodila
na moju adresu na hotmaile resp. na iny PC (s pripojenim na interet
samozrejme). Vie mi niekto poradit ako to spravit?
 Este hadam by ste mali vediet ze tam pouzivam Windoze a ze som to skusal
neako cez Outlook, ale akosi to nechcelo ist.

  Ak niekto bude okotny sa ozvat prosim sukromne (na kudrik na spnv.ke.sanet.sk)
lebo vyzera to na dlhsi pokec okolo toho a pak i mozem vysvetlit co som s
tym Otlookom vlastne skusal.

  Dik.

       L       A       M        P       K       I        N

                                (c) Fuzzy   <kudrik na spnv.ke.sanet.sk>