[linux] prosbicka ohladom RH 6.0

JM jozefm na bigfoot.com
Pondělí Květen 31 21:31:43 CEST 1999

Cau SAL!
Dnes som pouzil Tvoje instalacne CD RH 6.0 u kamosa (jeho prvy kontakt
s Linuxom). Vsetko prebehlo OK, problem je opat s Xconfigom. Chalan ma
graficku kartu ATI RAGE ... 8MB a ono to nadetekovalo MACH64 GB. Neviem
ci je to korektne, lebo potom sme nijako nemohli poriadne nastavit
monitor (pri vselijakych rozliseniach a obnovovacich frekvenciach to
hadze obrazovku hore dole).
Otazka: Da sa nejako v konfiguratore nastavit, aby som si graf kartu
vybral ja, alebo musim spustit celu instalaciu znova v expert mode?
Dalej: LILO som nakonfiguroval tak, ako som ho mal doma, akurat som
nevedel nastavit, aby bol primarny boot Win. Povedal som si, ze nevadi,
dorobim to v linuxconfe... lenze chyba lavky, v linuxconfe mi to
zaznaci, ale .... primarne nabootuje nadalej ako prvy linux.
Skus poradit, ako to tam prehodid.
A este nieco: ake ma oznacenie filesystem FAT32 pod linuxom? (je to
msdos, umsdos, alebo vfat?)
Ak mas cas, prosim odpovedz. Tomu chalanovi sa GNOME hned zapacilo, ale
bol sklesly z toho, ze mu to neviem na prvy pokus uplne dokonale
rozchodit (pouzivat sa to da, ale kym vysvetli celej rodine, ze ked sa
chcu hrat, tak musia po zapnuti PC natukat WIN....)
Diky za radu. Nedal som to do konfu, pretoze tam si chystam par inych
otazok.
Jozo