[linux] 'x' is respawning to fast

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pondělí Listopad 1 05:26:30 CET 1999

At 10:22 AM 10/29/99 +0200, you wrote:

>ja som mal ten isty problem ....
>pomohlo nainstalovat gdm*rpm
>pretoze som si dal ako preferovany DM GnomeDM
>a ten som akosi zabudol nahodit;

Dik za rady, ale aj port bol nastaveny vporiadku tak ako v XF86onfig tak aj
v xfs. Taktiez ho startujem pri bootovani (ako som napisal v prvom maily).
Tiez celkom nesuhlasim so sialenstvom bootovat do X. Zalezi na tom, aky
desktop pouzivas. Ked sa mi vyskytol tento problem, skusal som rozna
varianty. xdm ako gdm skutocne skusali do nemoty X nahodit, ale kdm to
'vzdal' po dvoch pokusoch a automaticky system prepol do runlevel 3. (Mozno
mala reklama pre Kde).

Ahoj.

Martin Kavec Dipl. Eng.
NMR Research Group