[linux] RH 5.1 instalacia (secko ide OK ,len asi v 3/4 sa to otrasne spomali)

Marek Simon simon na mtf.stuba.sk
Úterý Listopad 2 12:57:57 CET 1999

Hoj'
stretol, doma na 2x cdromke. Ked som po nej buchol pestou,
znovu so to rozbehlo, ale po chvilke to zase skoro zastavilo,
znovu som buchol......
Trvalo mi to asi hodinu, ale to co som nahodil bezi v pohode :-)
chmodo