[linux] SSH

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Listopad 2 15:11:25 CET 1999

"Ing. Peter Bodnar" wrote:

> takze ak to niekto SKUTOCNE V PRAXI pouziva,rad by som si vymenil skusenosti
>
>                 peter

mozes sa mi kludne ozvat. mozem ta ubezpecit ze do toho casu
si nieco ako mys na solnom jazere, kde lieta desat orlov
skalnych. lenze ked tak na tym uvazujem, takych mysi je na
slovensku (a keby len na slvensku) uz tak vela, ze zacina byt
problem si vybrat... vid. scan hostov co robili chlapi zo
securityfocus....

Matej Kovac
matej na pobox.sk