[linux] vela (pre niekoho) idiotskych otazok

Martin Hablák MatoH na compact.sk
Úterý Listopad 2 14:26:10 CET 1999

Zdravim,
Mam niekolko otazok. Ak sa niekomu zdaju byt blbe tak sa nad nimi
nepozastavujte. Kto ma chut a cas nech odpovie.
	1. Vedel by niekto zohnat cesky Linu dokumentacny projekt v
cestine(alebo dokonca je aj v slovencine) ale v nejakom inom formate ako
PDF. Mam LDP v tex-e ale to v anglictine. Ideal by bol keby to bolo v
nejakom obycajnom txt. To preto aby som tu uz nemusel pisat take blbe
otazky
	2 . Ako hodit novo nakompilovane jadro na disketu aby som potom
mohol z nej bootovat.
	3. Mame tu NT siet a M$ proxy. Ako nakonf siet aby som cez
netscape alebo lynx mohol ist von. Intranet ide v pohode ale vonku ani
za svet
	4. Potreboval by som urcitu bloky disku oznacit ako badblocks aj
ked nie su bad. Ako?
	5. CO je to za chyba segmentation fault. Pise mi to ked chcem
tex.
	6. Mam slackware ale chcel by som nejake aplikacie z rpm. Pocul
som ze existuje konvertovac. Kde ho mozem stiahnut
	7. Co je to zachyba ked mi kompilacia jadra skonci vypisom
system is too big. Jadrom ma nejakych 610 kb.
	No to je pre zatail vsetko.

			matoh na compact.sk