[linux] LaTeX a dlzne

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Listopad 2 15:56:17 CET 1999

Ahoj,

On Tue, Nov 02, 1999 at 02:28:28PM +0100, Ivan Malich wrote:
> Caute. Mam taky mensi problem. Zacal som pouzivat LaTeX, samozrejme aj s
> podporou dlznov a makcenov. Je v tom ale jeden hacik. On to robi tak, ze
> napr. \'a znamena dlhe a, \v s znmena s s makcenom atd. Ked to vsak takto
> robim, \'i mi urobi i s dlznom. Na tom by nebolo nic zle, ale on to napise
> tak, ze dlzen da NAD bodku, takze i ma aj dlzen aj bodku, co je DOST
> zvlastne. Nevie mi niekto poradit?
> Pri prekladani mi vypise, ze nemoze najst hyphenation slovak a preto
> pouziva default (us?). Mam LaTeX z cd Red Hat Linux 6.0. Myslim, ze
> [...]

No ja som na RH 6.0 a nizsie pouzival baliky cslatex.
Tam to islo vsetko vpohode a nemusel som pouzivat
ani zlozite zapisy, ale priamo v latin2.

Teraz pouzival latex z RH 6.1 a tam je to trocha ine.
Musel som zopar zdrojakov prepisat a napr.
pridat \usepackage[latin2]{inputenc} (ci ako to bolo).
potom \usepackage[slovak]{babel}
a hotovo.

		Cau.
						SAL