[linux] vela (pre niekoho) idiotskych otazok

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Listopad 3 16:04:32 CET 1999

   From: =?ISO-8859-2?Q?Martin_Habl=E1k?= <MatoH na compact.sk>
   Date: Tue, 2 Nov 1999 14:26:10 +0100

Zdravím též,

http://www.linux.cz/linuxdoc/docs.html#guide

   > 	2 . Ako hodit novo nakompilovane jadro na disketu aby som potom
   > mohol z nej bootovat.

cat bzImage >/dev/fd0

   > 	3. Mame tu NT siet a M$ proxy. Ako nakonf siet aby som cez
   > netscape alebo lynx mohol ist von. Intranet ide v pohode ale vonku ani
   > za svet

Nastavit Netscape tak, aby používal proxy server. Další služby by Vám musel
povolit správce.

   > 	4. Potreboval by som urcitu bloky disku oznacit ako badblocks aj
   > ked nie su bad. Ako?

man e2fsck, parametr tuším -L...

   > 	5. CO je to za chyba segmentation fault. Pise mi to ked chcem
   > tex.

Můžete napsat přesné znění příkazu, který spouštíte? Obecně segmentation
fault: proces se snaží dělat to, co nemá :-) Zasahuje do paměti tam, kde kde
by neměl.

   > 	6. Mam slackware ale chcel by som nejake aplikacie z rpm. Pocul
   > som ze existuje konvertovac. Kde ho mozem stiahnut

RPM je snad už i ve Slackwaru nebo ne? Každopádně si stáhněte zdrojové texty a
předtím, než se zde zeptáte, jak je přeložit se podívejte do archívu, kde to
je napsáno, přeložte a používejte.

   > 	7. Co je to zachyba ked mi kompilacia jadra skonci vypisom
   > system is too big. Jadrom ma nejakych 610 kb.

Zkuste místo make zImage použít make bzImage.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz