[linux] LaTeX a dlzne

BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk
Úterý Listopad 2 17:02:13 CET 1999

Volakedy davno som to pouzival, takze si matne spominam :-). Na vypis i bez
bodky sa pouziva \i, takze i s dlznom je \'\i. Toto je vsak strasny humus.
Skus sa pozriet na http://www.cstug.cz tam bol upraveny Latex2e pre
pouzivanie slovenskeho/ceskeho kodovania suborov, fonty .... Velmi
doporucujem pisla som v tom diplomku.

          vlk

Ivan Malich <malich na decef.elf.stuba.sk>@rak.isternet.sk na 02.11.99
14:28:28

Odpovězte prosím  -  linux na rak.isternet.sk

Odoslané kým:  owner-linux na rak.isternet.sk