[linux] RH 5.1 instalacia (secko ide OK ,len asi v 3/4 sa to otrasne spomali)

Martin POPROCKY poprocky na intrak.tuke.sk
Úterý Listopad 2 17:57:47 CET 1999

Ahoj.

	Ak mas 8MB RAM, tak moze byt to problem. Nepodarilo sa mi
nainstalovat RH5.1 ani na Pentiu s 8MB RAM(Toshiba Satellite). Pri 4MB RAM
nenabootovalo ani jadro + ram disk.
	Rad sa dozviem ako instalovat Linux na takychto pocitacoch.

							Martin