[linux] problem s lilo (surne)

rony rony na mail.pvt.sk
Úterý Listopad 2 21:55:58 CET 1999

   Zdravim vsetkych !

   Blba otazka , ale neviem si pomoct.

Po kompilacii noveho jadra 2.2.13 som spustil make zlilo, len preto ze som to chcel skusit.
Vacsinou editujem priamo lilo.conf a spustam lilo priamo.
Teraz som si vsak zmazal aj stare jadro a hrdo som po kompilacii noveho spustil make zlilo.
A problem po reboote je na svete.
Standardne je skomprimovany obraz jadra v /boot/vmlinuz-X.X.X a v / je symlink nan.
Po aplikacii make zlilo je vmlinuz na / a povodny /vmlinuz symlink je teraz symlink vmlinuz.old,
a lilo.conf hovori, ze obraz sa ma hladat v /boot/vmlinuz-X.X.X.
Hlaska  "Out of memory,   System halted" je uplne super, ale momentalne mi trochu vadi,
a LDP som akurat pozical priatelom, takze neviem ako bootovanie prepnut do single user modu,
a lilu zadat ze root=/dev/hda2 a image je v /boot/vmlinuz-2.2.13. Prvy krat sa mi stala takato
chyba a akurat nie je doma ziadna doc, a z toho povodneho precitania si dokumentacie
si nepamatam, ako toto zrealizovat.

Dakujem za pomoc

                        Rony