[linux] problem s lilo (surne)

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Listopad 2 23:27:54 CET 1999

> rony wrote:
>    Blba otazka , ale neviem si pomoct.
> Hlaska  "Out of memory,   System halted" je uplne super, ale
> momentalne mi trochu vadi,

fuckt blbe...

> a LDP som akurat pozical priatelom, takze neviem ako

dnes som pisal kde je LDP... asi teraz nemas pristup ku svojmu
juzrovi co? :-) ale mailujes, tagze aka taka conectivita tu
je. tagze http://sunsite.uakom.sk/LDP/ - najdes tam asi
aktualnejsie veci ako v knihe. one, je tam aj mirror (nie len,
fsagze ftpmaster na uakom.sk :-) redhatu, vid nizsie

> bootovanie prepnut do single user modu,
> a lilu zadat ze root=/dev/hda2 a image je v
> /boot/vmlinuz-2.2.13.

no, ked si si prepisal kernel, pomozu ti len rescue diskety.
staci napr. instalacka redhatu, namiesto toho co pise
(linux/expert/rescue/...) zadaj

linux single root=/dev/hda2

a z diskety sa natiahne kernel ale root fs je tvoj a si v
single user mode.

Matej Kovac
matej na pobox.sk