[linux] bash manual/howto/tutorial ... route add default gw adresa dev eth0 -> ifup dev

adino na atlas.cz adino na atlas.cz
Středa Listopad 3 14:01:46 CET 1999

Ahoj!
a) Zhanam nejaky tutorial/manual/howto aby som sa
aspon naucil citat tie shellowiny
#!/bin/bash

b) ked si dam #route tak mi na konci caka a caka a ...
uz mi bolo povedane ze aby som si pridal def. gw

samozrejme ze sa mi nechce pisat po kazdom restarte
#route add gw adresa dev eth0 (i ked tych restartov
bude za rok asi 2-3(ked vypadne stava)) ale by som
to xcel dat do scriptov ifup dev(teda aspon myslim
ze to tam patri).Len ked som si kukol.../sbin/ifup
tak som mal dost!
ak by sa nasiel niekto kto by bol schopny a ochotny
trosku ma nakopnut ze kam to dat a ako r/w bash
scripty tak by som mu bol velmo zauzlovany.

Replye piste mimo konferu, aby sa nestrhla burka ze
lamer otravuje sprostostami!

Ahoj! Adino na atlas.cz