[linux] problem s modemom

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Pátek Listopad 5 19:50:09 CET 1999

> eny wrote:
> mam interny pnp modem Sysgration 33600, ktory by som rad
> pouzival pod Linuxom.  Nedari sa mi ho rozchodit a precitanie si
> Modem-howto mi tiez psychicky nepomohlo, kedze sa zrejme jedna o
> softwarovy winmodem. Rad by som mal v tom jasno, ci je to mozne

  Sysgration 33600 a winmodem... mrkva v zime, ccc... to sa mi nezda,
Sysgrationy (aspon teda co sa pamatam) boli poctive modemy, ziadne
win...

> rozchodit alebo nie, a ak ano potom akym sposobom. Dufam ze s tym
> niekto ma skusenosti a da vediet. Ved drzat windowsi  len kvoli
> modemu nie je bohvieco.

  No, ak si si skutocne isty tym, ze je to winmodem, tak ti ostava bud
vyhodit modem, alebo drzat wokna. Smola.

> Lubo

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954