[linux] problem s modemom

modre miesto modre na miesto.sk
Sobota Listopad 6 08:57:52 CET 1999

caute

ja mam ten isty modem a asi po 4 mesiacoch sa mi ho podarilo rozchodit. ak chces vediet nieco podrobnejsie ozvi sa sukromne. inac nieje to software  modem.

  ----- Original Message -----
  From: eny
  To: linux na rak.isternet.sk
  Sent: Friday, November 05, 1999 7:18 PM
  Subject: [linux] problem s modemom

  Caute,

  mam interny pnp modem Sysgration 33600, ktory by som rad pouzival pod Linuxom.  Nedari sa mi ho rozchodit a precitanie si Modem-howto mi tiez psychicky nepomohlo, kedze sa zrejme jedna o softwarovy winmodem. Rad by som mal v tom jasno, ci je to mozne rozchodit alebo nie, a ak ano potom akym sposobom. Dufam ze s tym niekto ma skusenosti a da vediet. Ved drzat windowsi  len kvoli modemu nie je bohvieco.
  diky

  Lubo