[linux] nefunkcna slovencina

Erich Vinclav vinclave na icos.sk
Sobota Listopad 6 21:53:51 CET 1999

Noo, neviem, ale zda sa mi ze ti ide o diakritiku pod X-ami a ci ide len o zobrazenie alebo aj o pisanie. V tomto pripade je treba vediet, ci pouzivas KDE, Gnome alebo nieco ine. Predpokladam ze ide iba o zobrazenie spravnych znakov. Poradim ti nastavenie pre KDE. V konfiguracnom paneli si nastav v kolonke fonty znakovu sadu ISO-8859-2 pre vsetky moznosti (t.j. pokial si pamatam asi 5 poloziek - menu, tlacitka, okna atd).

Ahoj, Erich
vinclave na icos.sk