[linux] Vzorova Linux stanica

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Neděle Listopad 7 13:20:55 CET 1999

Cauko Vospolok

V praci potrebujem dost rychlo rozchodit vzorovu Linux (s X-Windows)
stanicu, ktoru chcem predviest vedeniu ako alternativu namiesto MS-Windows
... . Podstate mi vsetko funguje t.j. X-windows s StarOfficom 5.1 a
Netscapom. Potrebujem vsak nahradit MS-Outlook, ktory pouzivame na postu
beziacej na MS-Echange servere.

Otazka c.1:
- ako sa prihlasim do domeny MS-Windows NT pod Linuxom?

Otazka c.2:
- akym programom pod X-Windows by som mohol pracovat s postou , ktoru
spracova MS-Echange.

PS:  nedari sa mi skompilovat ssh 2.0.8 na o tom niekto vedomie. Hlasi chybu
v zdrojovych textoch.

Dik Robert

Ing. Róbert Čečetka ŽSR DNP - Košice
Tel. želez.: 910 5444