[linux] System.map

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pondělí Listopad 8 07:40:47 CET 1999

On Sun, Nov 07, 1999 at 05:11:30PM +0100, rony wrote:
>        Ahojte !
>
>    Neviem presne na co sluzi v systeme $subject , ako sa k nej treba spravat a co s nou treba robit,

 no fundovanu odpoved neviem ale:
aspon na debiane treba mat v /boot System.map-x.x.x pre kazde jadro.
A funguje to tak ze pri boote si z tohto suboru natiahne nejaku mapu
referencii a jedine kedy som sa stretol ze to trebalo bol prg
lsof (list open file .. barz dobre ked neviem preco nejde nieco odmontovat)
no a ten ked nemas Syspem.map nebavi (l - aspon pri 2.0 jadrach).
caf

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)