[linux] Vzorova Linux stanica

Dibala Martin dibala_martin na novitech.sk
Pondělí Listopad 8 07:47:07 CET 1999

Cecetka.Robert na zsr.sk wrote:

> Cauko Vospolok
>
> V praci potrebujem dost rychlo rozchodit vzorovu Linux (s X-Windows)
> stanicu, ktoru chcem predviest vedeniu ako alternativu namiesto MS-Windows
> ... . Podstate mi vsetko funguje t.j. X-windows s StarOfficom 5.1 a
> Netscapom. Potrebujem vsak nahradit MS-Outlook, ktory pouzivame na postu
> beziacej na MS-Echange servere.
>
> Otazka c.1:
> - ako sa prihlasim do domeny MS-Windows NT pod Linuxom?

> Otazka c.2:
> - akym programom pod X-Windows by som mohol pracovat s postou , ktoru
> [...]

No ak mas nainstalovany Netscape comunicator, tak tam mas automaticky mail
klienta..
Uz ho len nastavit.. Ak pouzivas KDE tak tam je tiez na to klient... ale ja som
s nim mal nejake problemy s atachmentami... takze skor ten Netscape..