[linux] Vzorova Linux stanica

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pondělí Listopad 8 08:46:18 CET 1999

> Date: Sun, 7 Nov 1999 14:37:50 +0100
> From: Juraj Bednar <bednar na isternet.sk>
> To: linux na rak.isternet.sk
> Subject: Re: [linux] Vzorova Linux stanica

> Neviem,a le myslim si, ze ziadnym. Ber to tak, ze MS Exchange je odpad
> a zasadzoval by som skor o zmenu tohto systemu (v prvom rade).
>
> Ak ma niekto nejake ine skusenosti, rad sa o nich dozviem :).

Zkusenosti tedy nemam, ale M$-Exchange by mel umet i POP3 - to by ho ovsem
jeho sprava musela zprovoznit. Pokud by to fungovalo, tak by snad slo
stahovat postu pres POP3 a odesilat ovsem primo pres SMTP (pochybuji, ze
by M$ vydal nejaky popis komunikace Exchange<->klient, aby se dal klient
emulovat). Rovnez nevim, je-li pod X nejaky POP3-klient. POP3 vsak
neresi vyuzivani dalsich "vymozenosti" Exchange/Outlook (snad nejake
kalendarove sluzby, nastenky ap.).
--
                                                Lubos Kaspar