[linux] Vzorova Linux stanica

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Pondělí Listopad 8 09:19:40 CET 1999

Lubos Kaspar wrote:
> emulovat). Rovnez nevim, je-li pod X nejaky POP3-klient. POP3 vsak
> neresi vyuzivani dalsich "vymozenosti" Exchange/Outlook (snad nejake
> kalendarove sluzby, nastenky ap.).

   No a prave tu bude asi pes zakopany. Na "drahe" sice vo vedeni nie
su ktovieaki inteligenti, ale Otlak asi pouzivaju okrem posty aj ako
kalendar/diar, no ak ho pouzivaju zdielane, tak tu to bohuzial Linux
este nevyriesi.

   Ina moznost je systemovy prechod, pouzivat Netscape, v nom kalendar
je, ale bohuzial nie Exchange kompatibilny. Popripade este trosku
pockat kym IBM/Lotus neuvolni Notes/Domino pre Linux, co by malo byt
AFAIR okolo Noveho roku.

>                                                 Lubos Kaspar

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954