[linux] Roaming access

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Pondělí Listopad 8 09:23:25 CET 1999

zdravim

    skusal niekto robit s apachom roaming access server pre netscape?

     nastavil som vsetko podla dokumentacie, ale stale mam v error logu, ze
     user not found .. pritom sa pise, ze uzivatel sa vytvori automaticky...
     skor mam podozrenie, ze neurobi korektne autorizaciu pristupu...
     skusal som to aj s vlatnym passwd suborom pomocou utility htpasswd,
     skusal som aj s autorizaciou cez systemove subory  (mimochodm, aka
     je presne syntax prikazov, ak chcem pouzivat syst. subory na autorizaciu?)

     Dalej som skusal aj autorizaciu cez postgres .. a tam zase vyhadzuje, ze
     sa nevie konektnut na databazu ... pritom postmaster bezi, databaza
     existuje, granty su nastavene

                       peter