[linux] Dva,3 .. monitory

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 8 13:23:38 CET 1999

"Ing. Tibor KURINA" wrote:

> Zdar !
> Ja som sa isty cas tiez zaujimal o podobne veci. Konkretne islo o
> problem ked som chcel odsuvat procesy v X-och na rozne obrazovky podobne
> ako sa to teraz bezne robi s virtualnou prac plochou. Nepodarilo sa to
> ale realizovat lebo vraj to bude vediet az XF86... az od verzie 4. Ak sa
> Ti to podari realizovat daj nam vediet, urcite by to zaujimalo aj
> viacerych ktory pocitac nepouzivaju len ako el. pisaci stroj... ;)
Caf,

Toto sa da dosiahnut pouzitim X servera pre GGI
(http://www.ggi-project.org)
kde sa nadefinuje napr., ze od 0,0 do 800,600 sa ma zobrazovat na 1.
monitore
a od 800,0 do 1600,600 na 2. monitore ...

--
Whyismyspacebarnotworking?!
First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124