[linux] RedHat6.1 Cartman a Zope

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Listopad 8 13:35:37 CET 1999

> Zdravim Vas
>
> S linuxom stale iba zacinam a mozno to bude pre niekoho off-topic
>
> Chcel by som pouzit na internete Redhat 6.1 Cartman a aplikacny server Zope
> http://www.zope.org
> Zope som nainstaloval z rpm zo serveru http://sunsite.uakom.sk/
>
> Podla navodu je treba server spustit skriptom

>     raise 'InstallError', {
> InstallError: No access file found at
> /usr/lib/python1.5/site-packages/ZopeWorld
>  - see INSTALL.txt

Neskusal som, avsak toto nie je problem linuxu. Tento skript bol pomerne
komunikativny, a odkazuje ta na INSTALL.txt
Cital si ho?
Krok po kroku si vykonaval instalaciu?

To nie je len rpm -Uvh, ci rpm -i, treba to nastavit. Takze dokumentaciu,
a podme do toho.

Linux je platforma, kde sa oplati citat dokumentaciu, manualy, navody, az
kym nevies co mas presne robit. A treba skusat. Nebat sa.
(samozrejme, ze ak server ma byt SERVERom, v skutocnom zivom internetovom
prostredi, treba sa trosku krotit a nechat si poradit, alebo sa obratit na
odbornika. Ale to plati o kazdej platforme)

Takze: RTFM!

					Jano