[linux] Roaming access

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Pondělí Listopad 8 15:03:06 CET 1999

Uz som na to prisiel, mozno to pomoze aj niekomu inemu
>      nastavil som vsetko podla dokumentacie, ale stale mam v error logu, ze
>      user not found .. pritom sa pise, ze uzivatel sa vytvori automaticky...
>      skor mam podozrenie, ze neurobi korektne autorizaciu pristupu...
>      skusal som to aj s vlatnym passwd suborom pomocou utility htpasswd,
	takze cez AuthFileName direktivu a vlastny zoznam to nejde rozchodit,
	este som stale neprisiel na to, ze preco, ale nasiel som ten isty pripad
	aj v inych konferenciach
>     skusal som aj s autorizaciou cez systemove subory  (mimochodm, aka
	toto ide, ale ak su nastavene shadow hesla, treba pridat apacha so
	groupy shadow, a to som nexcel..
>      Dalej som skusal aj autorizaciu cez postgres .. a tam zase vyhadzuje,
>      sa nevie konektnut na databazu ... pritom postmaster bezi, databaza
>      existuje, granty su nastavene
	a tu som sa natrapil najviac... musel som mu natvrdo napisat,
	Auth_PGhost localhost
	Auth_PGport 5432 a potom sa konektol

            ale zas mal problem, ze nevedel selektnut stlpec, ktory mal v nazve
	podtrzitko, takze som musel prestavat tabulku

	mimochodom, ak som chcel toto vyuzit, musel som povolit apachovi pristup
	do Postgresu na Select a na to som musel pridat uzivatela www-data
	ale to mi zas postgres nedovoli, tak som musel zmenit www-data na
	www_data

	ak niekto nasiel elegantnejsie riesenie, bol by som mu velmi povdacny

		peter