[linux] Problem s rpm pri instalacii

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Pondělí Listopad 8 18:22:24 CET 1999

     Ave!

   Tak sa mi tu vyskytol "mensi" problem. Robim jeden projekt, da sa
povedat vlastnu distribuciu, zalozenu na RedHat Linuxe 6.1. Mam tam
doplnenych par rpm-iek, no a pri instalacii sa mi z niektorych z tych
"mojich" rpm-iek nenainstaluju vsetky subory, hoci v rpm-ku su a pri
"normalnej" instalacii (do uz nainstalovaneho systemu) sa tie subory
korektne nainstaluju.

   Ine subory z toho rpm-ka sa do daneho adresara nainstaluju
(nenainstaluju sa vzdy tie iste subory), v spec subore toho rpm-ka je
v sekcii files adresar/*

   Nestretli ste sa s tym niekto? Neviete, co s tym?

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954