[linux] System.map

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Pondělí Listopad 8 18:04:00 CET 1999

Dado Jan wrote:

> Obsahuje mapu symbolov nachadzajucich sa v kernely. Je to dobre pre
> syslogd, klogd a ine utilitky, ktore s tym potrebuju pracovat. Je to
> nevynechatelna cast pre ladenie debugovanie a trasovanie Oopsov a pod.
>
>                                         Jano

    Ahojte !

  Ale problem je v tom, ze mam tie dva kernely, a dva System.map, co s nimi. Ked ich hocikam treba
  nakopirovat, tak asi pre jeden kernel jeden System.map a pre druhy kernel druhy System.map.
  No a ked ich tam nakopirujem pod tymi istymi menami, tak tam bude nakoniec aj tak len ten posledny,
  a ked im zmenim mena, a budu dva,tak ako bude patricny kernel vediet, ktory System.map-XXX je prave
  jeho  ?!
  Ide o to, ze som v ziadnej dokumentacii nenarazil na popis a ucel tychto suborov.

  Prajem prijemny den

  Rony

  mailto:rony na mail.viapvt.sk