[linux] GVIM slovencina .... Vyriesene

Jakub Labath jakub na rocketmail.com
Pondělí Listopad 8 20:46:29 CET 1999

Pomohlo.
Naviedol si ma na spravnu cestu. Stiahol som si ju z
http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/LibI18Nforce.tar.gz
potom uz len nastavit tu klavesnicu dole spomenutym prikazom.
a gvim spustit s LD_PRELOAD= a dotycnu LibI18Nforce.

Inac je to aj v czech-howto, len keby clovek vedel co ma hladat :-)

Velka vdaka za pomoc.

jakub