[linux] LotusNotes - pravdepodobne OT

Peter SKALAK pskalak na htc.sk
Úterý Listopad 9 09:14:03 CET 1999

No aby som uviedol vsetko na pravu mieru.
Databazy Lotus Notes su pristupne cez ODBC (vlastna skusenost)
Mail klient je pristupny cez akukolvek platformu a akehokolvek klienta
vcetne prehliadaca web.
Je mozne spustat smtp, pop3 ....
Je tolko moznosti na vyber, ze nevies co pouzit skor :-)))))))
A vsetky databazy su default pristupne cez web (html).
To vsetko od verzie 4.6
Ak potrebujete poradit ohladne Lotus Notes ...staci sa ozvat