[linux] Mandrake

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Úterý Listopad 9 13:58:51 CET 1999

K tomuto ma nenapada nic ine:

Caute, mohli by ste mi urobit nejaku financnu analyzu v hlbovej podobe
firiem Microsoft a Redhat a Sun, vsetko to nejak dat dokopi, porobit
tabulky grafiky, poslat mi to, samozrejme vo formate XLS, aby som si to
pekne pozrel, a poslal mojmu ...
A este keby ste mi urobili domacu ulohu na zajtra z XYZ, neviem sice aka
bola, ale ved niekto to snad vie, tak to spravte.

Viete, ja nemam pera, a tak sa nemozem dostat na altavistu, ani na redhat,
ani microsoft, ani sun, aby som si to urobil sam.

Ooo, ozaj, poslite mi to sukromne...

Vdaka
					CoJaViem