[linux] konzola linuxu cez /dev/ttys0 (wono to nefrci)

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Listopad 10 09:51:52 CET 1999

Skus si urobit kompletny kabel. Ten ma asi 5 drotov. S tym mi to fungovalo
(este predtym, ako som nahodou srofmatoval hdd...) Potom som sa uz
nesnazil. Popis toho kabla najdes niekde na nete.
S redukciou 25-pin <--> 9-pin mi to nefungovalo.

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.