[linux] diald - nastavenie

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Středa Listopad 10 10:58:08 CET 1999

On Tue, 9 Nov 1999, Miroslav Bla9ko wrote:

> Ahojte vsetci.
> 	Neviete mi niekto poradit ako nastavit diald aby po 10 minutach ked nejdu
> yiadne poyiadavky na prenos zlozil linku? Dalej by som potreboval vysvetlit

No na to prave sluzi ten standard.filter. Zalezi vsak od toho, ci si si
dilad skompiloval sam (a zasahoval si do konfigurakov), alebo standartnu
inst. Moze sa stat totiz to, ze mas tetno subor inde, ako by ho hladal
diald (standartne v /usr/lib/diald). Vtedy k nemu treba cestu definovat v
/etc/diald.conf - man diald...
Co sa tyka nadstavenia suboru standard.filter - ak sa dobre pamatam, tak v
dokumentacii aj v samotnom subore je to celkom dobre popisane.
No a diald.deft -> 'more diald.defs' a uvidis napr. nieco taketo ;-)

# Define the internet packet header fields
# Define the TCP packet header filters

Takze ak nemas nejaky extra dovod na predefinovanie a duplom ak nevies,
'ako vyzera' ten-ktory paket ...

mario
letko na slovkaufring.sk