[linux] diald - nastavenie

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Listopad 10 11:34:11 CET 1999

Miroslav Blasko wrote:

> Neviete mi niekto poradit ako nastavit diald aby po 10 minutach ked
> nejdu yiadne poyiadavky na prenos zlozil linku? Dalej by som
> potreboval vysvetlit
> na co su subory diald.defs a standard.filter.

diald.defs robi presne to, co sa v nom pise: definuje rozne
typy packetov podla hlaviciek.

standard.filter robi to, co chces: okrem inych veci stanovuje
aj timeouty pre rozne typy packetov. Pre icmp je predsa zbytocnost
dat timeout 10 minut, tam postaci aj 30 sekund. No a pre
ftp prenos zas 10 minut pride vhod.
Tiez sa tam stanovuje, pre ake prenosy ma diald vytocit
linku a pre ake nie. Myslim, ze je to tam dobre vysvetlene
a az na vynimky netreba do toho vrtat. Jedinu zmenu, ktoru
som tam urobil, bolo ze som povolil vytacat linku na
komunikaciu medzi mojim NS a NS mojho providera.

Nepamatam si, ako je to tam vsetko ponastavovane, ale myslim,
ze pre icmp je timeout 30s, pre www 3 minuty, pre ftp 10 minut.

Podrobnejsie v man (diald, diald-examples, dctrl, diald-monitor
diald-control). BTW, diald je velmi dobry soft.

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net