[linux] postovy fajl

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Listopad 10 11:53:18 CET 1999

Mario Letko wrote:

> [...]

nevyznam sa do sendmailu (rozumej co pisem, fakt mi to n
nehovori:-((() a spol., ale nestacilo by keby vo
var/spool/mail neboli subory s mailom, ale linky na subory s
mailom? samozrejme, subory by stale musel mat rd/wr user
'mail' (teda grupa) etc... jednoduchy link na dev/null by
potom nemal byt problem, ze...? a subory s mailom by boli u
llokalnych juzrov v ~ adresaroch...

Matej Kovac
matej na pobox.sk