[linux] problem po kompilacii jadra

ODZGAN Jan odzgan na intrak.tuke.sk
Středa Listopad 10 13:43:26 CET 1999

Ahoj

On Wed, 10 Nov 1999, Richard Person wrote:

>    Mam Linux Red Hat 6.0 , zohnal som si novsie jadro(.2.2-10),
> skompiloval, a naistaloval
> podla navodu co bol prikerneli.
> Pri bootovani, konkretne starte jednotlivych demonov mi vypise hlasku
> podobneho razu ->
> " ... incorrect kernel version in /boot/system.map".
> Viete niekto poradit co stym..?
>
> Ric.

Myslim, ze to tu uz bola par krat spominane. Je nutne aby si po
skompilovany jadra skopiroval System.map z /usr/src/linux do /boot.
Samozrejme nie ako System.map, pretoze v /boot je System.map linka na
System.map pre dany kernel. Cize ak kompilujes jadro 2.2.13 tak potom
novy System.map skopiruj ako System.map-2.2.13.

Caf
						janicko