[linux] problem po kompilacii jadra

Dibala Martin dibala_martin na novitech.sk
Středa Listopad 10 15:17:27 CET 1999

Richard Person wrote:

>    Mam Linux Red Hat 6.0 , zohnal som si novsie jadro(.2.2-10),
> skompiloval, a naistaloval
> podla navodu co bol prikerneli.
> Pri bootovani, konkretne starte jednotlivych demonov mi vypise hlasku
> podobneho razu ->
> " ... incorrect kernel version in /boot/system.map".
> Viete niekto poradit co stym..?
>
> Ric.

Staci skompilovat spravny subor System.map  Ten sa nachadza niekde v
zdrojakoch jadra.. presne ti neviem povedat kde.. ale ked pohladas tak ho
isto najdes.. staci skopirovat do /boot (alebo ak to chces pekne tak
skopirovat s pridanim cisla kernelu a potom nastavit symlink z System.map
na tento subor )  a mas hotovo..

DigiD