[linux] pripojenie dosovskej masiny ako termu..

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Středa Listopad 10 17:32:52 CET 1999

Dibala Martin wrote:

> Chcel by som sa opytat co vsetko potrebujem aby som pocitac s MSDOS
> pripojil ako terminal k Linuxu RH 6.0.. (programy a tak.. popripade aj
> nejake linky na stranky kde sa da taky soft zohnat.. )
>
> Diki,
>
> DigiD

To zalezi od toho, akym sposobom to ma byt pripojene a ci to ma byt
"zdarma" :

- pri pripojeni seriovou linkou staci mat zakladny DOS a k nemu napr.
Telix ( toto sa da aj obicyklovat, aby tomu slapala diakritika )
- pri pripojeni cez TCP/IP treba DOS, packet driver a napr. NCSA Telnet (
ten ale nejde s diakritikou )

Pokial je ochota aj nieco zaplatit, tak namiesto Telixu ( za ktory by sa
po spravnosti tiez malo cosi zaplatit ) a NCSA Telnetu existuje kopec
emulatorov. Skusenosti mam ( celkom dobre ) s NetTermom od firmy ProNetix,
ArcTelom adkialsi z Ciech, Emu z Prosoftu.

Pokial netreba diakritiku, Telix resp. NCSA Telnet slapali vcelku dobre.
Ak mas zaujem, tak sa ozvi priamo na moj mail, snad by som to este niekde
nasiel.

beno

--
Ing. Jan Benadik