[linux] problem po kompilacii jadra

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Středa Listopad 10 19:47:27 CET 1999

Richard Person wrote:

>    Mam Linux Red Hat 6.0 , zohnal som si novsie jadro(.2.2-10),
> skompiloval, a naistaloval
> podla navodu co bol prikerneli.
> Pri bootovani, konkretne starte jednotlivych demonov mi vypise hlasku
> podobneho razu ->
> " ... incorrect kernel version in /boot/system.map".
> Viete niekto poradit co stym..?

Neviem, ci viem, ale mne ked startuje masina (Debian 2.1), tak 3.- 5.
riadok vypisu obsahuju toto:

 ciel kernel: Inspecting /boot/System.map-2.0.36
 ciel kernel: Loaded 3180 symbols from /boot/System.map-2.0.36.
 ciel kernel: Symbols match kernel version 2.0.36.

Cize jadro si hlada primeranu mapu. V Red Hat (na jednej masine kdesi
este mam 4.2) sa jadro tusim odvolava na /boot/system.map nezavisle od
verzie. Preto asi treba linknut inkriminovany subor na najnovsiu verziu
(napr. /boot/System.map-2.2.10 ak tam nieco take je). Obavam sa vsak, ze
potom budu zase problemy pri starte stareho jadra. S modulmi je to tusim
detto (alebo sa mylim?).

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha