[linux] Oracle 8 EE

mico na mico.pobox.sk mico na mico.pobox.sk
Středa Listopad 10 23:27:37 CET 1999

> Zdravim Pani,
> mozem mat zopar otazok ?
> teda prva ... oracle 8 EE je myslene ako Easten Europe ? (priznam sa ze sa
> v tom nevyznam ... )

  nie ako Enterprise Edition ...

> ale snivam ze by sa mi podarilo to rozbehat na glibc 2.1.1
>
> zhrnutie :
>
> co je to oracle EE ?
>
> any idea ako rozbehat oracle 8.0.5 na distribucii zalozenej na glibc 2.1.1
> (menovite mandrake )

takze este raz, treba mat nainstalovane baliky `compat-*.rpm' potom
nainstalovat oracle glibc-patch a je to ... vsetko je na oraclovskom webe
(aj README, kde je presny postup, ak som sa nevyjadril presne)

ono totiz ten patch prekompiluje binarky s pouzitim glibc 2.0.x

			mico

PS: locales nastavis myslim pomocou ORACLE_NLS