[linux] Problem s SO5

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Čtvrtek Listopad 11 14:51:05 CET 1999

Pokial si spominam, tak StarOffice potrebuje na instalaciu najmenej  167MB ( vo
verzii 5.1a, starsiu by som radsej nechal na pokoji ). Hlaske na zaciatku
instalacie sa netreba velmi venovat. To "skoncenie" mozno ani nebolo skoncenie,
pretoze SO je veeelmi narocne na systemove prostriedky ( hlavne pamat ) a napr.
na P75 a 24MB RAM sa s tym absolutne nedalo robit ( nainstalovany RH6.0, swap
32MB, cca 200MB volneho priestoru po instalacii SO5.1 - len spustenie SO5.1
trvalo 8.5 minuty !!! ) ... Takze mozno - "pockaj casu ako hus klasu".

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.